Nähtamatu mõju
Jonah Berger



HIND: 38,99 €




Lisa ostukorvi38,99 €

 

MÕÕTMED

  153x216

ISBN

  9789949624133

LEHEKÜLGI

  277

FORMAAT

  Kõvakaaneline

ILMUMISAASTA

  2018

KIRJASTUS

  Äripäev



Jonah Berger uurib oma raamatus otsuste taga peituvaid märkamatuid mõjusid: mis suunab seda, mida me ostame, millise töö valime või mida sööme?

Enamasti arvame, et valikud ja käitumine tulenevad meie enda maitsest ja arvamusest. Kanname sellist pintsakut, sest see meeldis meile. Valisime sellise töökoha, sest see tundus huvitav. On ilmselge, et valikud tulenevad meie enda mõtetest ja arvamustest, eks ole? – Vale!

Ilma et sellest ise aru saaksime, mõjutab teiste inimeste käitumine meie tegemisi väga suuresti. Isegi võõrastel inimestel on meie hinnangutele ja arvamustele jahmatav mõju (näiteks meie suhtumine väljapakutud poliitilisse eelnõusse oleneb sellest, milline partei selle välja käis – isegi kui sisult on tegu täpselt sama asjaga).

Sotsiaalne mõju ei suuna siiski meid käituma täpselt teiste järgi. Mõnikord me järgime või jäljendame teisi, teinekord aga väldime teatud valikuid just seepärast, et teised neid eelistavad. Me ei kuula enam seda ansamblit, sest see on muutunud nii populaarseks. Me ei osta minibussi, sest ei taha olla lapsi ringi kärutava pereema moodi.

Jonah Berger mõtestab äri-, psühholoogia- ja sotsiaalvaldkonna teadustulemused lahti, keskendudes valikute taga peituvatele märkamatutele mõjudele. Mõistes, kuidas sotsiaalne mõju toimib, saame otsustada, millal sellele vastu seista ja millal seda ära kasutada.

_____________________

„Alates esimesest leheküljest muudab see raamat seda, kuidas te endasse – ja teistesse – suhtute. See raamat on silmi avav ja väga kaasahaarav.“ – Amy Cuddy, raamatu „Kohalolu“ autor

„Sügava mõistmisega eemaldab Jonah Berger võimsatelt mõjujõududelt nähtamatuks tegeva keebi ja lahendab inimkäitumise põnevad saladused.“ – Robert Cialdini, raamatute „Mõjustamise psühholoogia“ ja „Eelveenmine“ autor

„Vaimustav raamat, mis lausa pakatab ideedest ja tööriistadest.“ – Charles Duhigg, ülimenuka raamatu „Harjumuse jõud“ autor