Täiuslik müügijõud
Derek Gatehouse



HIND: 34,99 €




Lisa ostukorvi34,99 €

 

MÕÕTMED

  155x218

ISBN

  9789949523573

LEHEKÜLGI

  304

FORMAAT

  Kõvakaaneline

ILMUMISAASTA

  2014

KIRJASTUS

  Äripäev



Igal aastal kulutatakse miljardeid personalitöö, müügikoolituste, motivatsiooniekspertide, coach’ide ja lisatasude peale, kuid keegi pole seni andnud tõestatud valemit, mille abil saaks kokku panna tipptegijatest müügimeeskonna. Derek Gatehouse on aastakümneid selle valemi kallal pead murdnud. Et kindlaks teha, mis teeb inimesest tippmüüja ja miks mõnes müügimeeskonnas on palju tipptegijaid, küsitles ta enam kui 2000 juhti. Tema leiud löövad kõikuma tavaarusaama inimeste töölevõtmisest, koolitamisest ja juhtimisest ning müügimeeskonna premeerimisest.

Sellest raamatust leiate juhtnöörid sellise müügijõu ülesehitamiseks, mis ei kasvata teie seniseid müügitulemusi mitte protsentides, vaid kordades. Need põhimõtted on välja sõelutud tuhandete müügimeeskondade tööd jälgides ning maailma parimatelt õppides. Need on praktikas palju kordi järele proovitud ja neid saab rakendada iga ettevõte. Olete kindlasti märganud, et osa müüjaid oleks justkui müügitöö jaoks sündinud – nad võivad kõik maha müüa. Tipptasemel müügitöötajad müüvad järjepidevalt tunduvalt rohkem kui nende keskmised kolleegid, ilma et nad oleksid kunagi lahti löönud ühtegi müügiraamatut. Kuidas kindlaks teha, millise andega inimesi on just teie müügitöö jaoks vaja, kuidas need inimesed üles leida, nende ande avaldumist soodustada ning tööd õigesti motiveerida, sellele kõigele annab Derek Gatehouse vastuse.

Gatehouse on katsetanud kõiki levinumaid personalipoliitikaid, müügiprotsesse, koolitusmetoodikaid ja juhtimissüsteeme ning jõudnud järeldusele, et suurem osa neist ei kasvata püsivalt müügitulemusi. Enamik maailma parimaid müügimeeskondi kasutab aga kuut lihtsat praktikat, mis on edu saavutamiseks kriitilise tähtsusega ja nendest käesolev raamat räägibki. Raamatus antakse sammsammulised juhised, kuidas kuue parima praktika abil ehitada üles täiuslik müügimeeskond ja luua õiged tingimused parimate tulemuste saavutamiseks.